Partners market

Služby a poradenství pro vás

Postup realizace

Na začátku je Váš zájem o vlastní bankovní a poradenskou pobočku. Na konci fungující byznys generující zajímavé obraty a zisky. Co se děje mezi tím? S čím byste měli počítat?

Klíčovou fází poté, co se rozhodnete pro vlastní franšízu Partners market, je formulace smysluplného podnikatelského záměru a obchodního plánu, který musí splňovat oboustranná očekávání. Součástí podnikatelského záměru je i kontrola důvěryhodnosti pro výkon funkce, která je vyžadována Českou národní bankou.

Před samotným zahájením provozu pobočky musí franšízant i pracovníci pobočky absolvovat centrální zaškolovací cyklus, který je bezplatný a ušitý na míru podnikání franšízy. Podmínkou je také složení zkoušek a získání všech potřebných certifikací.

Vaším průvodcem celým procesem od zájmu, přes podnikatelský záměr až po vybudování pobočky a její otevření, je Váš regionální manažer a tým franšíz na centrále Partners. Pomůže Vám s veškerou administrativou a dovede Vás až k úspěšnému startu podnikání.

Od zájmu k realizaci: postup v krocích

  1. Na schůzce s regionálním manažerem, semináři nebo setkání s ředitelem projektu vás zaujal koncept vlastní bankovní a poradenské pobočky.
  2. S regionálním manažerem se bavíte o lokalitě pobočky a vhodnosti Vaší osoby pro roli franšízanta.
  3. Rozhodli jste se, že jdete do toho.
  4. Zahajuje se schvalovací proces na centrále.
  5. V rámci administrativního procesu schvalování záměru nové pobočky je třeba dodat všechny potřebné dokumenty. Není jich málo, dodání podkladů zabere zhruba 3 týdny až měsíc. Ale není to nic, s čím byste si s naší pomocí neporadili!
  6. Vybíráte si pobočku, zadává se nacenění vybudování pobočky stavební firmě.
  7. Dokumenty kontroluje a schvaluje právní, a v některých případech i finanční oddělení centrály.
  8. Příprava podnikatelského záměru a obchodního plánu.
  9. V případě potřeby je žádáno o úvěr na vybudování pobočky. Doba schválení je jeden týden.
  10. Na proces schvalování centrálou navazuje schválení podnikatelského záměru generálním ředitelem Partners.
  11. Schvaluje se především samotný záměr (kde se bude pobočka nacházet, jaký je startovní personál, kde bude franšízant získávat klienty, kde získá další zaměstnance, jaký má volný kapitál), a dále byznys plán, tedy přehled vývoje produkce v následujících třech letech.
  12. Vybudování pobočky včetně bankovního koutku UniCredit Bank, které může trvat zhruba měsíc.
  13. Kontrola splnění všech náležitostí a dodání všech smluv.
  14. Slavnostní otevření pobočky. A už to jede!

Zpět na Vlastní market