Partners Market

Služby a poradenství pro vás

Milada Bicková

Partners market Písek


ČEŠI NEMAJÍ RÁDI FORNTY. V PARTNERS MARKETECH NA NĚ NENARAZÍ.

Až 90 % Čechů chodí na různé bankovní pobočky. A to i přesto, že jim vadí čekání ve frontě. A nevyhovuje jim ani jednání s pracovníkem pobočky u stolu či u přepážky za účasti dalších příchozích. Vyplývá to z výzkumu Češi a finanční pobočky realizovaného agenturou Ipsos pro Partners.

Co by Češi uvítali? Aby byli na pobočce spokojení a líbilo se jim tam, nejčastěji k tomu potřebují ochotné a vstřícné pracovníky. To uvádí až 55 % z dotazovaných. Každý druhý pak navíc preferuje soukromí a vyřízení záležitostí bez front a čekání.

„Sama z vlastní zkušenosti vím, že empatie je pro pracovníka pobočky velmi důležitá, stejně jako odborné znalosti,“ potvrzuje informace Milada Bicková, franšízantka Partners marketu v Písku.

Češi jsou ale i pohodlní, a tak není divu, že 78 % preferuje možnost sjednat vše, tedy různé finanční produkty, na jednom místě. A právě na to jsme zareagovali už v roce 2012, kdy jsme jako jediná finančně-poradenská společnost na trhu spustili síť franšízových poboček Partners market.

„Koncept Partners marketů je postaven na tom, že klient najde pod jednou střechou banku i poradenské služby a široké portfolio produktů ze všech oblastí osobních a rodinných financí. Že jsme úspěšně využili mezeru na trhu, dokládá i to, že v únoru otevíráme již 50. franšízu,“ říká Petr Borkovec, generální ředitel a předseda představenstva Partners.

Na našich franšízách mají klienti oproti bankovním pobočkám soukromí. Ani front se nedočkají. Navíc jde o místo, kde jsou spolu poradci i odborníci a mohou vybírat z 50 finančních institucí a stovek produktů.

Podle výzkumu navštěvují Češi pobočky obvykle v pracovní dny, ze dvou třetin mimo pracovní. Partners markety se odlišují oproti jiným pobočkám právě i otevírací dobou. Většinou mají otevřeno do šesté či sedmé hodiny večerní a některé i v sobotu.


Chci práci